søndag den 8. april 2012

Nemme slankeråd.

Hej guys!


Nu nærmer konfirmationen sig og jeg er derfor begyndt at lægge lidt mere mærke til hvad jeg spiser.
Jeg er ikke på diet eller noget (Kan heller ikke holde det), men jeg prøver dog at følge nogle få simple tips, i sær fordi min konfirmations kjole i forvejen sider en smule stramt. Heh. 


Men her er nogle få tips til en sundere hverdag:


Øs 20 procent mindre op ( Don't go overboard! ) Du kan altid tage mere.

 Spis 50 procent grøntsager/frugt g 50 procent protein/stivelse. 

 Begynd og slut som den sidste ved bordet. 

 Det er okay at levne, du skal ikke spise mere, end du kan. 

 Spis kun ved spisebordet. 

 Ret fokus mod maden, mens du spiser, på den måde opfatter hjernen hutigere at du er mæt.

 Spis aldrig fra pakken. Kom dit måltid på en (lille) tallerken. 

 Lad kun sunde fødevarer ligge fremme. 

 Erstat slikskålen med en frugtskål. 



Men husk nu på at du ikke behøver at være pisse tynd for at være smuk. Du beslutter selv hvornår du er perfekt, så lad være med at gå og ha' det dårligt med din krop. Elsk den i stedet  og fuck andres meninger!


Ha' en fantastisk søndag!


Xoxo Regitze Schjørring


-LadyLike

1 kommentar:

  1. Du har en helt vildt fed blog, som jeg gerne vil se meget mere til!
    Skal vi følges? :-) håber i hvert fald du har lyst til at kikke forbi min blog, og eventuelt blive fast læser.
    Knus Mathilde

    mathildebraagaard.blogspot.com

    SvarSlet