mandag den 4. juni 2012

Line & Jo

Hej skønne læsere,

Der er godt nok sket meget for tiden. Konfirmation, fødselsdag, konflikter, drama... whatever.

Til min konfirmation fik jeg denne smukke ring fra Line & Jo og jeg har allerede forelsket mig i den!




































Miss Radnick - 500 kr.


Line & Jo er et dansk mærke, der laver de smukkeste smykker efter min mening. Enkle, rå og stadig feminine. De er en smule dyre, men det er den bedste kvalitet og lækkert design. Læg også lige mærke til æsken, ringen kom i, kan slet ikke stå for den.

http://www.lineandjo.com/ Tjek deres smykker ud og sig hvad i synes <3

Regitze Schjørring

1 kommentar:

  1. Jeg fik også den ring!!! Og den ørering med 4 stjerner, den med 3 stjerner, 2x enkle stjerner og en mini stjerne som skal i et andet hul - jeg fik også en rigtig fin halskæde derfra :-D

    Elsker deres smykker!

    SvarSlet