torsdag den 5. april 2012

New in Italy

Caio!

Har det fedt her i Italien.
Elsker vejret, udover i går aftes regnede det.
Vi var forresten i Venedig i går, og jeg købte en vildt fed håndtaske. Utrolig fed, i ægte læder.
Normalt er det ikke lige min stil, men nu tog jeg chancen og har ikke fortrudt det et eneste sekund!
Den brune farve går også rigtig godt til et sort eller mørkt outfit.




I dag var min mor og jeg i ALLE sko butikker for at finde mine konfirmations sko, fandt vi dem? Nej.
Jeg fandt dog et par super fede stiletter, men i et dyrt italiensk mærke, som jeg blev helt forelsket i.
De var så fede men kostede omkring 1.500 danske kroner. Øv øv!
Så var lykken nærmest gjort da jeg fandt et bare mega fede strandsandaler i en meget mørk beige farve, af mærket Laura Biagiotti, hende som også har lavet 'Laura' parfumen.
Er super glad for dem!



Og i skal også lige have et billed af min lillesøster, som er blevet tidlig shopper.


Xoxo Emilie
- LadyLike

1 kommentar:

  1. var det dine konfimations sko ? de er flotte :D

    SvarSlet